750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

معرفی

  • : وبلوگ ماری - Marie
  • : دانشجوی شیرینی پزی و نان پزی در انستیتو روژه لامبیون سریا در بروکسل- بلژیک هستم و در عین حال علاقه ی بسیار زیادی به اشپزی دارم۰ در این صفحه تلاش میکنم تجربیاتم و شناختم از غذاها۰۰شیرینی ها۰۰ دسرها و مواد غذایی که شاید همه اونها رو نشناسند رو به شما انتقال بدم ۰ در اصل لذت کشف طعم ها و دستور های غذایی جدید رو در اینجا با شما قسمت می کنم
  • Contact

Archives

30 septembre 2009 3 30 /09 /septembre /2009 22:06
برای مدتی نخواهم نوشت نمیدانم متاسفانه و یا خوشبختانه ولی به محض اینکه فرصتی پیدا کنم حتما پست جدید می گذارم البته شاید ماهی یکبار   نمیدانم ولی هر چه که هست خیر است
اگر سوالی یا حرفی داشتید این پائین توی قسمت کامنت ها میتوانید سوالتون رو مطرح کنید  فعلا بای
ماری
Partager cet article
Repost0

commentaires

آ
<br /> سلام ماري جان ، هيچي كار نداشتم دلم برات تنگ شده بود فقط اومدم خبر بگيرم. اميدوارم كه شما در كنار خانواده ات سلامت و شاد و موفق باشي<br /> <br /> <br />
Répondre
ح
<br /> Pourquoi? C'est dommage! J'espère que tout va bien. Je t'embrasse.<br /> <br /> <br />
Répondre
ف
<br /> سلام امیدوارم هر چه زودترمشکلتون بر طرف شود و دوباره بنویسید.وبلاگ شما فضایی دلجسب و متنوع دارد که کم نظیر است.<br /> موفق باشید<br /> <br /> <br />
Répondre
ت
<br /> ماری عزیز و مهربون سلام. امیدوارم که خوب باشین کلی دلم تنگ شده بود واستون و واسه اینجا. من خیلی وقت بودانگار نیومده بودم حالا هم که اومدم گفتین فعلاً نیستین ایشالله که خیر باشه و همیشه شاد و سلامت<br /> باشین<br /> <br /> <br />
Répondre
ح
<br /> http://leshmania.mihanblog.com سلام چرا میخواید برید من یکم تو کامنت گ ذاشت به شما مشکل دارم ولی خیلی دوست دارم به یا ادمی مثل شما بیشتر اشتا بشم...اصلا بدونم اهل کجاس ایهمه اشپزیر رو از کجا یاد<br /> گرفته الان چی کارس کجا زندگی میکنه گفتم ابجی نسرین من مشتری وبلاگت شدیم تازه<br /> <br /> <br />
Répondre