750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

معرفی

  • : وبلوگ ماری - Marie
  • : دانشجوی شیرینی پزی و نان پزی در انستیتو روژه لامبیون سریا در بروکسل- بلژیک هستم و در عین حال علاقه ی بسیار زیادی به اشپزی دارم۰ در این صفحه تلاش میکنم تجربیاتم و شناختم از غذاها۰۰شیرینی ها۰۰ دسرها و مواد غذایی که شاید همه اونها رو نشناسند رو به شما انتقال بدم ۰ در اصل لذت کشف طعم ها و دستور های غذایی جدید رو در اینجا با شما قسمت می کنم
  • Contact

Archives

4 février 2008 1 04 /02 /février /2008 13:34



DSC03937.JPG

آبگوشت
غذایی که خیلی دوست دارم و از وقتی که اینجا زندگی می کنم اصلا موقعیت فراهم نمیشد تا من این غذا رو درست کنم چون معتقدم این غذا رو باید با جمع خورد تنهایی اصلا نمیچسبه البته با کسانی که ابگوشت شناس باشند تا اینکه این فرصت رو با آمدن خواهرم به اینجا مناسب دیدم و جای شما خالی چه ابگوشتی شد ترشی و شور هم قبلا درست کرده بودیم که دستورات و یا عکسهای اونا رو اینجا میگذارم فکر نکنم احتیاج به توضیح داشته باشه درست کردن ابگوشت خیلی سخت نیست من خیلی کلی توضیح میدم
گوشت گوسفند
نخود و لوبیا
سیب زمینی
گوجه فرنگی
پیاز
رب گوجه فرنگی
نمک و فلفل و ادویه جات لازم و مورد علاقه
من اینجا دنبه گوسفند پیدا نکردم بنا بر این گوشت پر چرب گرفتم و با نخود و لوبیا و مقداری آب گذاشتم بپزند و بعد یک پیاز بزرگ رو خرد کردم اضافه کردم و نمک و فلفل و گوجه ها رو خرد کردم اضافه کردم و در آخر وقتی گوشت و نخود و لوبیا خوب پختند سیب زمینی ها رو با پوست به آبگوشت اضافه کردم و همچنین رب و ...بعد ابگوشت آماده شد(یک مسئله دیگه که من از کنسرو لوبیا و نخود اضافه کردم )این هم بدلیل صرفه جویی در برق  است


DSC03941.JPG


Partager cet article
Repost0

commentaires

چ
سلام <br /> خوشحال شدم که سر زده بوديد و نظرهم <br /> اومدم واسه عرض ادب و بجا آوردن بازديدتون ديدم که وسط آشپز خونه ام راستش جز راه افتادن آب از لب و لوچم چيز ديگه اي دست گيرم نشد .<br /> شرمنده <br /> ولي آدرستونو ميدم به همسرم تا اگه بر حسب اتفاق يه وقت خواست آشپزي کنه از شما کمک بگيره <br /> ارادتمند <br /> چپ دست
Répondre
B
سلام ماري خانمآبگوشتتان بدجوري آب از لبو لوچه مان آويزون كرد.منتظر غذاهاي بعديتان هستيم. ارادتمند باباروزگار شكمو.تابعد
Répondre