750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

معرفی

  • : وبلوگ ماری - Marie
  • : دانشجوی شیرینی پزی و نان پزی در انستیتو روژه لامبیون سریا در بروکسل- بلژیک هستم و در عین حال علاقه ی بسیار زیادی به اشپزی دارم۰ در این صفحه تلاش میکنم تجربیاتم و شناختم از غذاها۰۰شیرینی ها۰۰ دسرها و مواد غذایی که شاید همه اونها رو نشناسند رو به شما انتقال بدم ۰ در اصل لذت کشف طعم ها و دستور های غذایی جدید رو در اینجا با شما قسمت می کنم
  • Contact

Archives

14 juin 2007 4 14 /06 /juin /2007 14:50
salad5.jpgبا فرا رسیدن گرما و فصل تابستان بهترین غذایی که میتونیم تهیه کنیم با مواد خیلی راحت و سبک سالاد هست من در اینجا از سالاهای مختلفی که تهیه میکنم براتون توضیح خواهم داد و همینطور با دیدن شکل ظاهری سالاها میتوانیم حدس بزنیم که محتوای سالاد چی هست salad-3.jpgمن نمیدونم چرا ما که تو کشوری تقریبا گرم و خشک زندگی میکنیم باز علاقه به خوردن غذاهای خیلی داغ و خیلی پخته داریم
و هر وعده غذا البته به غیر صبحانه مدتها وقتمونو تو اشپز خونه صرف درست کردن غذا های وقت گیر میکنیم البته من نمیخوام بگم غذاهای ایرانی خوشمزه نیستند ولی متاسفانه تو کشور ما از سبزیجات تازه کمتر استفاده میشه و این اصلا خوب نیست

salad-4.JPGیکی از مسائل خیلی مهم عادتها هستند ما بد جوری به عادتهای خودمون چسبیده ایم و بعضی وقتها خوردن غذایی جدید و یا طعمی جدید و قبول اون طعم و یا غذا برامون سخت و میتونم بگم زجر آور است البته این خیلی طبیعی هست که ما وقتی با مزه ایی اشنایی نداشته باشیم طبعا قبول اون تو لیست غذاهای روزانه ما کمی سخته ولی اگر به خواص اون نگاه کنیم میبینیم که واقعا به نفع ماست

salad-6.JPG
بعضی وقتها با کمی ایده و کمی سلیقه ما میتونیم میز و یا سفره قشنگ و سالمی رو تهیه ببینیم ما باید به بچه های خودمون یاد بدیم که غذای سالم و خوردن سبزیجات سالم به جای بیسکویت ها و شکلاتها و مواد قندی غیر طبیعی جایگزین کنند اینو مطمئن باشید غذای غیر عادتی که همون غذای سالم با سبزیجات و سالاد برای رشد فرزندانمون بسیار موثر می باشدو بیائیم اینو شعار خودمون قرار بدیم
salad.2.JPGهمیشه سعی کنیم کمی از معده خودمون رو خالی نگه داریم مخصوصا ظهرها و مخصوصا روزهای خیلی گرم سالادها در کنار کمی نان تازه و نوشیدنی سالم و غیر قندیاینو عادت خودمون قرار بدیم

Partager cet article
Repost0

commentaires

F
ca cest tres bien marie .<br /> cela m interesse bcp<br /> bonne chance
Répondre