750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

معرفی

  • : وبلوگ ماری - Marie
  • : دانشجوی شیرینی پزی و نان پزی در انستیتو روژه لامبیون سریا در بروکسل- بلژیک هستم و در عین حال علاقه ی بسیار زیادی به اشپزی دارم۰ در این صفحه تلاش میکنم تجربیاتم و شناختم از غذاها۰۰شیرینی ها۰۰ دسرها و مواد غذایی که شاید همه اونها رو نشناسند رو به شما انتقال بدم ۰ در اصل لذت کشف طعم ها و دستور های غذایی جدید رو در اینجا با شما قسمت می کنم
  • Contact

Archives

13 mars 2008 4 13 /03 /mars /2008 14:09
3.jpgتبریک پیشاپیش من برای تمام دوستان خوبم که از وبلاگ من استفاده می کنند
من دو تا مسافرت در پیش رو دارم یکی به جنوب فرانسه  ودومین مسافرت من سفر به ایران هست بنا بر این اصلا فرصت نمی کنم که وبلاگ اشپزیمو به روز کنم  به هر حال امیدوارم سال جدید برای همه دوستانم سالی پر از سلامتی و نشاط باشه و سالی باشه که هیچ زندانی در بند نباشه و خلاصه بقول ... عید ما روزی بود کز ظلم آثاری نباشد 
Partager cet article
Repost0

commentaires

G
salut...je voudrais to vous ajouter a mes favorites.....
Répondre
G
salut ..ca va?<br /> bon anne...
Répondre
د
Mesle mahi zende,mesle sabze ziba,mesle samanu shirin,mesle sonbol khoshbu,mesle sib khoshrang,va mesle sekke ba arzesh bashid.<br /> SALE NO MOBARAK
Répondre
J
هر جا هستی دلت شاد و سرت خوش باد.به به چه جاهای خوبی میری .آرزو میکنم که تا میتونی خوش باشی و خوش بگذرونی.بوس بوس و عید زیبات مبارک<br /> راستی صفحه ی وبلاگ دیگه ات اشکالهایی داشت و نتونستم چیزی ببینم.باز هم بوس بوس
Répondre
م
سال نو مبارک
Répondre