750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

معرفی

  • : وبلوگ ماری - Marie
  • : دانشجوی شیرینی پزی و نان پزی در انستیتو روژه لامبیون سریا در بروکسل- بلژیک هستم و در عین حال علاقه ی بسیار زیادی به اشپزی دارم۰ در این صفحه تلاش میکنم تجربیاتم و شناختم از غذاها۰۰شیرینی ها۰۰ دسرها و مواد غذایی که شاید همه اونها رو نشناسند رو به شما انتقال بدم ۰ در اصل لذت کشف طعم ها و دستور های غذایی جدید رو در اینجا با شما قسمت می کنم
  • Contact

Archives

20 octobre 2008 1 20 /10 /octobre /2008 12:08





یک مدت زیادی است که ننوشتم و همیشه بهانه ایی هست برای توضیح دادن اینکه چرا پست جدید
نگذاشتم البته فکر نکنم  بازگو کردنش برای شما جالب باشه و امیدوارم به حساب تنبلی من نگذارید که زندگی عجیب پیچیده است به طوری که حس و علاقه ایی برای پیگیری این وبلاگ برای من نمیگذاره خوب این تارتهای کوچک و خوشمزه رو خیلی وقت پیش درست کرده بودم  برای دوستانی که خارج از ایران زندگی میکنند تهیه خمیرهای آماده برای تارت خیلی راحت هست توی فروشگاهها براحتی میتوانید تهیه کنید گرچه من ترجیح میدم خودم درست کنم ولی این خمیر درست کردنش کمی وقت و حوصله زیاد میخواد و در ضمن کمی پیچیده است بنا بر این بهتره که به صورت آماده اونو تهیه کنید و یا اصلا اگر حتما این خمیر نشد عیبی نداره با خمیر دیگه ایی هم که دستورش رو خواهم نوشت میتوانیم این تارتها رو درست کنیم و مورد دیگری که میخواستم اشاره کنم برای دوستان فرانسه زبانم هست که این وبلاگ رو میخونند و به من تلفن میکنند و یا جداگانه ایمیل میفرستند که دستورات رو براشون توضیح بدم تا آن جایی که فرصت کنم سعی میکنم یک توضیح کوچک  در مورد  پستها به فرانسه هم بنویسم تا دوستانم از من دلخور نباشند


مواد لازم
1 خمیر ورقه ایی
قطعات کوچک و پخته مرغ 60 گرم
تخم مرغ 2 عدد
کرم و یا خامه
شیر بدون چربی
تره نازک به مقدار کافی
نمک سبزیجات و فلفل به مقدار کافی
طرز تهیه

خمیر اماده فوی ته رو به اندازه قالبهایی که دارید در می آورید فر را قبلا گرم کنید مرغها را با ادویه جات لازم قبلا بپزید و به قطعات کوچک در بیاورید و چند تکه مرغ بگذارید روی خمیر در قالبها و در ظرفی دیگر تخم مرغها را بزنید به اضافه خامه و شیر و نمک و فلفل و ترها را هم ریز کنید و به مواد اضافه کنید و به این تریب مواد را روی مرغها بریزید و قالبها را درون فر بگذارید دمای 180 درجه به مدت نزدیک به 40 دقیقه تقریبا شاید نیم ساعت هم کافی باشد و به این صورت تارتهای شما آماده هستند با مقداری سالاد میل کنید



ادوستان خوبم که خمیر آماده ندارند با این دستور شروع به درست کردن خمیر بکنند دقیقا دستوری که در پست قبلی دادم بدون ضافه کردن شکر و البته فراموش نکنید همیشه در خمیر تان چه برای درست کردن شیرینی چه برای کیش  مقدار کمی نمک
اضافه کنید


  • 1 pâte feuilletée
  • 60 gr de dés de poulet
  • 2 oeufs battus
  • 1 cs de crème fraîche
  • 2 cs de lait écrémé
  • Ciboulette ciselée
  • Poivre du moulin
  • Sel de Guérande aux algues
  1. Préchauffez votre four à 180°C.
  2. Découpez des ronds de pâte de la taille des empreintes de votre moule à l'aide d'un emporte-pièce. Déposez les ronds de pâte dans les empreintes.
  3. Disposez sur chaque fond de tartelette 3 à 4 morceaux de poulet.
  4. Dans un bol, mélangez les oeufs + la crème + le lait + la ciboulette + sel + poivre. Couvrez les dés de poulet d'une cs de ce mélange.
  5. Enfournez pour 25 à 35 min de cuisson.
  6. Servir aussitôt.

 

Partager cet article
Repost0

commentaires

S
سلام<br /> مایل به تبادل لینک هستین؟( من کدبانوی دیجیتالی هستم)
Répondre
ق
سلام ماری عزیز... این صفحه کامنت ها به زور باز شد...اما بالاخره باز شد...وبلاگتون خیلی عالیه خوشحالم که با وبلاگت اشنا شدم...شما هم به وبلاگ من سر بزنیدمن شما رو لینک می کنم...اگه خواستین...شما هم با اسم قاشق چوبی منو لینک کنید
Répondre
ح
Coucou! Regard-tu un diner presque parfait?
Répondre