750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

معرفی

  • : وبلوگ ماری - Marie
  • : دانشجوی شیرینی پزی و نان پزی در انستیتو روژه لامبیون سریا در بروکسل- بلژیک هستم و در عین حال علاقه ی بسیار زیادی به اشپزی دارم۰ در این صفحه تلاش میکنم تجربیاتم و شناختم از غذاها۰۰شیرینی ها۰۰ دسرها و مواد غذایی که شاید همه اونها رو نشناسند رو به شما انتقال بدم ۰ در اصل لذت کشف طعم ها و دستور های غذایی جدید رو در اینجا با شما قسمت می کنم
  • Contact

Archives

29 août 2008 5 29 /08 /août /2008 11:16
بدون شرح

Partager cet article
Repost0

commentaires

Y
با سلام با توجه به اینکه در نظر دارم کتابی در محوریت غذای سنتی و در مان سنتی در ایران زمین بنگارم از تمام بازدید کنندگان ارجمند ساکن در اقصی نقاط گیتی با هر نوع مذهب و آیین در خواست می گردد اینجانب را در نگارش این اثر به یاد ماندنی با ارسال تصویر و عکس دستنوشته از غذای سنتی و درمان سنتی منطقه مربوط به خود یاری دهند کسانی که به نحوی در ارتقای علمی کتاب مورد نظر تاثیر گذار باشند از زحمات آنها قدر دانی معنوی و مادی خواهد شد. یاسری عضو انجمن گیاهان دارویی ایران (عطار) و دارنده گواهی آشپزی از مو سسه بین المللی هوریزان دست یکا یک شما عزیزان را در راستای تدوین اثر به یاد ماندنی خواهد فشرد . www.ashpazisonati.blogfa.com برای کسب اطلاع و هرگونه همکاری با 09122536897 وبلاگwww.ashpazisonati.blogfa.com و ایمیل ashpaz_20a@yahoo.com تماس حاصل فرمایید . نوشته شده توسط یاسری
Répondre
G
salam mari junam khoobi?sabzijate taze mibinam keif mikonam.rasti to baghche dari?exsho baramoon begzar
Répondre
پ
سلام چرا اين پست براي من باز نشد ؟
Répondre
س
سلام ماری جون<br /> ممنون از زحماتت<br /> یک سوال داشتم میدونی چه برسر سایت آشپزآنلاین اومده یکماهی میشه باز نمیشه <br /> متاسفانه ازهرکه سوال کردم جوابی نداد
Répondre
آ
سلام ماری جان. خوبی؟ چه پستای خوبی گذاشتی. ولی متاسفانه این پست برای من باز نشد که نشد. دلم سوخت!!! پست شیرینی گردویی خیلی خوب بود. مرسی
Répondre