750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

معرفی

  • : وبلوگ ماری - Marie
  • : دانشجوی شیرینی پزی و نان پزی در انستیتو روژه لامبیون سریا در بروکسل- بلژیک هستم و در عین حال علاقه ی بسیار زیادی به اشپزی دارم۰ در این صفحه تلاش میکنم تجربیاتم و شناختم از غذاها۰۰شیرینی ها۰۰ دسرها و مواد غذایی که شاید همه اونها رو نشناسند رو به شما انتقال بدم ۰ در اصل لذت کشف طعم ها و دستور های غذایی جدید رو در اینجا با شما قسمت می کنم
  • Contact

Archives

3 août 2008 7 03 /08 /août /2008 12:12
کدوی قلقلی زن
امسال کدوی این مدلی کاشتم طعم و مزه آن به نظرم خیلی خوبه و جون میده برای درست کردن انواع شکم پر


مواد لازم برای 4 نفر

کدو4 عدد بنا به نفرات
گوشت چرخکرده 700 گرم
پیاز 2 عدد متوسط
فلفل دلمه از هر رنگ نصف هر فلفل
جعفری خرد شده و مرزه تازه خرد شده به مقدار لازم
پودر نان خشک به مقدار لازم
ادویه کاری
نمک و فلفل
دیگر ادویه جاتبه مقدار لازم
تخم مرغ 2 عدد

طرز تهیه

پیازها را درون گوشت چرخکرده میکس می کنیم یا خیلی خرد می کنیم و به همین ترتیب فلفل دلمه  ها را سبزیجات را خرد کرده به مواد اضافه کنید به اضافه نمک و فلفل و ادویه جات  تخم مرغها را درون مواد بشکنید وپودر نان را اضافه کنید اگر پودر نان خشک ندارید بهتر است چند تکه نان خشک را درون شیر خیس کنید تا نرم شود و بعد به مواد اضافه کنید درون کدوها را خالی کنید نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک باقی کدوها را که خالی کردید خرد کنید و به داخل مواد اضافه کنید مواد را خوب ورز بدهید و طعم آنرا بچشید در صورت کمبود برخی از مواد به آن اضافه کنید کم و کسری را  بگذارید 1 ساعت مواد خوب استراحت کنند اینطور مزه  و طعم بیشتری میگیرد و بعد از یکساعت  داخل شکم کدوهارا پر کنید و در یا کلاه کدو ها را بگذارید و فر را گرم کنید 220 درجه و یکساعت زمان پخت طول می کشد روی کدوها را میتوانید کمی روعن زیتون بریزید تا خشک نشوند این غذای خوشمزه را با برنج سرخ کرده که در برنامه قبل توضیح دادم میل بفرمائید



Partager cet article
Repost0

commentaires

پ
سلام چه کدوهای قلقلی جالبی درود بر شما و این همه ذوق و سلیقه
Répondre
ح
Je comprends quand tu dis que tu te sens seule. Je connais pas ton histoire mais il est vrai que sans ami ni famille ça doit être très difficile. Très gentil de ta part de me considérer comme amie. J'espère te voir bientôt.
Répondre
ا
مرسی از این پست های خوشمزه ، من دارم تازه وبلاگتو کشف می کنم واز اونجایی که خودم هم خیلی به اشپزی علاقه مندم، با علاقه پستاتو می خونم ،
Répondre
آ
چقدر خوشگل شدن این کدوها. دستت درد نکنه. یه با باید دستپختتو بخورم با ان عکسا دیگه راضی نمی شم! راستی کار خصوصیانه هم به روی چشم. می خوای برات یه ای میل بزنم و آی دی یاهو بدم و یه کمی حرف بزنیم؟البته ای میلت رو تو صفحه پیدا نکردم اگه دوست داشتی ای میلت رو برام بذار تو کامنت های وبلاگم. می بوسمت.
Répondre