750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

معرفی

  • : وبلوگ ماری - Marie
  • : دانشجوی شیرینی پزی و نان پزی در انستیتو روژه لامبیون سریا در بروکسل- بلژیک هستم و در عین حال علاقه ی بسیار زیادی به اشپزی دارم۰ در این صفحه تلاش میکنم تجربیاتم و شناختم از غذاها۰۰شیرینی ها۰۰ دسرها و مواد غذایی که شاید همه اونها رو نشناسند رو به شما انتقال بدم ۰ در اصل لذت کشف طعم ها و دستور های غذایی جدید رو در اینجا با شما قسمت می کنم
  • Contact

Archives

22 octobre 2007 1 22 /10 /octobre /2007 14:40
ash-festival--24--copie-1.jpg
ash-festival--33-.jpg


نه اشتباه نکنید این آشهای خوشمزه و شگفت انگیز رو من درست نکردم اینا عکسهای جشنواره آش ایرانی هست برای دیدن به
سومین جشنواره غذای ایرانی بروید و باقی عکسها رو ببنید





ash-festival--35-.jpg


ash-festival--37-.jpg
ash-festival--38-.jpg
Partager cet article
Repost0

commentaires

F
salam mari jan weblog khaili ghashangi dari ba ejazat lnket mikonam <br /> rasti shoma to kodom keshvar hastid
Répondre
S
salam khanoom. midoni chand vaghte update nakardia.montazerim ba ghazahaye jadid biay
Répondre
آ
سلام ماری جان. من چون اینجا رو دوست داشتم با اجازه لینکتون کردم اگه اشکالی داره از نظر شما بهم جبر بدین. راستی عکسها خیلی زیبا بودن. ممنون
Répondre